Všechny tři fiktivní firmy vlašimské obchodní akademie, které se probojovaly do TOP 25 česko-slovenského veletrhu fiktivních firem, poměřily 8. prosince své dovednosti v dalších šesti soutěžích přímo v prostorách Metropolitní univerzity Praha. Tváří v tvář se snažily nejen po obchodní stránce zaujmout odbornou porotu, ale i s nadhledem čelit jejich zvídavým otázkám v jednotlivých soutěžích, a nezaskočila je ani anglická konverzace.
Po celodenním boji byly vyhlášeny vítězné příčky jednotlivých soutěží a všechny tři firmy skončily po souhrnném součtu bodů z pěti stěžejních soutěží dokonce v první desítce. Nechyběla ani pohárová umístění. Bronzový pohár v soutěži o nejlepší logo a slogan firmy získala CK Holubička třídy 3. A studijního zaměření Cestovní ruch pod vedením Ing. Renaty Vlachové a svou radost tato firma umocnila ještě stříbrným pohárem v soutěži o nejlepší vánoční leták.
Bezkonkurenční prezentace Ondřeje Melcra a Sáry Matouškové ze 4. B fiktivní firmy Čajovna V SADĚ, kterou porota ocenila plným počtem bodů, vydobyla 1. místo a do Vlašimi proto putuje i zlatý pohár. Vyrovnané vysoké umístění této firmy i v ostatních soutěžích ji nakonec vyneslo na celkovou stříbrnou pozici. Stala se tak druhou nejlepší firmou veletrhu a zároveň nejlepší českou firmou. Zlato si o pouhý jeden bod odnesla slovenská firma Vegis, s. r. o.
Ing Miroslava Jarošová je právem pyšná i na svou druhou fiktivní firmu Wine Loca žáků 3. C ekonomického lycea, která se téměř ve všech soutěžích vyrovnaně pohybovala v první desítce a nakonec skončila v celkovém pořadí jako 10. firma veletrhu.
Děkujeme fiktivním firmám za krásné výsledky v soutěži a za příkladnou reprezentaci školy.
Ing. Miroslava Jarošová, vyučující předmětu Fiktivní firma na OA Vlašim